Lördag!

Nu är det lördag och jag ska för övrigt inte göra så mycket idag förutom att gå på kalas ikväll. men igår var jag som sagt på höströjet WOOP WOOP med några roliga brudar och det var skitkul ;D nu får ni en bild på stämpelen :) hehe
kanske bloggar senare, pussss /// julia

HÖÖSTLOOOOOOOOOV!!!! :D

Nu är det höstlov och då ska man ju bara ha kul och det är just vad jag ska ha, för det blir att fixa iordning sig sedan vid halv sju följa med att skjusa bror på kalas sedan åka till min bff Hanna och ha lite kul sedan blir det HÖSTRÖJET!! :D
ni får en fin bild på en padda ha det bra <3 /// julia

snart grey's :D

just nu sitter jag bara o kollar på tv men snar är det typ världens bästa serie nämligen GREY'S ;D nu är jag riktigt lycklig :P men sen ska jag nog bara slappa så får se om jag bloggar mer idag :) men allafall så på fredag så är det höströjet o dit ska jag med hanna o emma o några till så det blir nog roligt :D men ni får ha det bra hejdå alla kära läsare <3

Jag!!!!

hittade en mycket finare bild på mig :P , men ser dock kritvit ut :/

Idrott teori!

Nu har jag och mina bff:s idrott men det är teori, så det är ju inte så roligt så. senare ska vi se en film som heter "Älska mig" den har jag ju dock redan sett typ tre gånger man gråter varje gång :'( senare idag ska jag plugga medicin, samhäll och engelska, inte så roligt men får tänka posetivt, kommer nog få ett ganska bra jobb senare om jag anstränger mig mycket. :) nu har jag skrivit tillräckligt så här kan ni få en bild på mig och en av mina bff:P Kram Julia

RSS 2.0